Vicrea Customer Support, er is aardig wat veranderd

1 februari 2017

De klant centraal, daar streven wij naar. Maar dat vraagt uiteraard wel extra inspanning. Hoe wij de daad bij het woord voegen? Onder ander door het serviceniveau te verbeteren.

De afdeling Customer Support is inmiddels met 50% uitgebreid. Zo is er versterking op de 1e en 2e lijns support en een betere afstemming tussen de servicedesk en productspecialisten. En dat werpt dan ook direct zijn vruchten af:

52d51761-4386-47cd-b2f5-c6bd3f9ac0d5.pngAfhandeltijden: 73% binnen de norm in januari (ter vergelijking: 57% in jan 2016)

52d51761-4386-47cd-b2f5-c6bd3f9ac0d5.pngmeer kennis op de servicedesk aanwezig

52d51761-4386-47cd-b2f5-c6bd3f9ac0d5.pnguw probleem wordt sneller opgelost

52d51761-4386-47cd-b2f5-c6bd3f9ac0d5.pnguw vraag wordt sneller beantwoord

52d51761-4386-47cd-b2f5-c6bd3f9ac0d5.pngproblemen in de software worden sneller opgelost d.m.v. hotfixes en servicepacks


Duidelijkheid over productontwikkeling

Bovendien wordt het kennissysteem van de Self Servicedesk uitgebreid met informatie over productontwikkeling.
Ook is Vicrea recentelijk overgegaan op een nieuwe versie van ons Customer Support systeem. Dat zorgt voor meer overzicht en transparantie.
Ga hier naar Customer Support.

Deel dit artikel

Lees meer over

vicrea