GIS Applicatiebeheerder

Wie ben jij?

Jij voelt je thuis in complexe omgevingen. Binnen dynamische omstandigheden weet jij het overzicht te bewaren en de juiste mensen te vinden en met elkaar te verbinden. Je bent de spin in het web die ervoor zorgt dat de GIS applicaties bij onze klanten blijven werken. Daarbij vind je het leuk om vraagstukken op te lossen en hanteer je een resultaatgerichte aanpak.

Als GIS Applicatiebeheerder krijg je te maken met het implementeren en onderhouden van nieuwe applicaties. Als nieuwsgierig persoon met een passie voor techniek kijk je er natuurlijk naar uit om het applicatielandschap goed te laten functioneren! Daarbij heb je oog voor de wensen van zowel klant als eindgebruiker en ben je in staat om in goed Nederlands te communiceren.

Jouw functie:

Onze klanten beheren, distribueren en ontsluiten ruimtelijke informatie. Als GIS Applicatiebeheerder ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en eindgebruikers op het gebied van meldingen en wensen. Deze kunnen zowel technisch als functioneel van aard zijn. Je voert verbeteringen door en lost meldingen op zodat het applicatielandschap van onze klanten nog beter functioneert. Daarbij werk je samen met verschillende stakeholders op het gebied van databases, security en IT-werkplekken.

Je werkt in deze functie aan een langdurige relatie met de klant. Klanttevredenheid is iets waar wij ons altijd voor willen inzetten. Dit doe je door tijdig en duidelijk te communiceren. Je behoudt het overzicht en weet je hoofd koel te houden in lastige situaties. Dit doe je natuurlijk niet alleen – binnen de organisatie zijn er altijd mensen die je ondersteunen waardoor je ook jezelf kunt ontwikkelen.

Wij bieden:

  • Een uitdagende en dynamische functie bij een goed werkgever.
  • Ruimte om je als GIS Applicatiebeheerder door te ontwikkelen en je vaardigheden te vergroten.
  • Leuke collega’s en een ambitieuze, open bedrijfscultuur. Naast het werk worden er game-avonden, borrels en teamuitjes georganiseerd.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een dertiende maand, goede pensioenregeling, een (tijdelijke) thuiswerkvergoeding en 27 vakantiedagen.
  • Een laptop, inclusief de benodigde accessoires en een telefoon(budget) inclusief abonnement.
  • Flexibele werktijden en leuke collega’s die er naar uit kijken om jou welkom te heten in het team. 

Wij vragen:

  • Je bent communicatief vaardig en in staat om goed te luisteren naar onze klanten.
  • Je bent gepassioneerd, leergierig en een team-player met probleemoplossend vermogen.
  • Je bent resultaatgericht, goed in prioriteren en proactief.
  • Je bent ambitieus en beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau.
  • Je voelt je verantwoordelijk voor klanttevredenheid en bent gericht op het leveren van goede dienstverlening.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Over Vicrea

Wij zijn een Nederlands IT-bedrijf en innovatieve partner voor overheden die slimme oplossingen zoeken voor het integraal beheren, verbinden en gebruiken van geografische objectgerichte (basis)registraties en data-integratie oplossingen. Zo'n 60 getalenteerde en betrokken medewerkers ontwikkelen standaardsoftware, adviseren en ontzorgen onze klanten. Hierdoor werken zij effectiever en efficiënter. Vicrea is sinds de oprichting in 1999 uitgegroeid tot de marktleider op het gebied van informatie- en integratietechnologie. Wij spelen in op de nieuwste technologieën en zijn daarom de concurrentie vaak een stap voor. Dit vullen we aan met een gezonde dosis lef, waardoor we iedere uitdaging aankunnen. Voor zowel starters als ervaren professionals heeft Vicrea vaak plek. Kijk voor meer informatie over Vicrea verder op onze website.

Reageren

Herken je je in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan direct  Heb je nog vragen hebt kun je direct contact opnemen met onze Manager Services Maikel Nijmeijer via 06-22837319.

 

Wij hebben begrip voor acquisitie, maar geen interesse.

Eline Huijzendveld

HR Manager

E HR@vicrea.nl