SUPPORT CONSULTANT (MBO)

Wil jij een bijdrage leveren aan de optimale dienstverlening aan burgers en bedrijven die gebruik maken van de kracht van geo-informatie? Wil jij aan de slag met data en software oplossingen voor klanten om de wereld slimmer, makkelijker en efficiënter te maken? Wij zoeken een Support Consultant die hieraan wil meewerken.

Wie ben jij?

Jij bent een gedreven (young) professional op het gebied van ICT met kennis van de meest recente IT technologieën. Je ben klantgericht en in staat om vragen snel te behandelen en mee te draaien in IT projecten. Je hebt al enige werkervaring opgedaan door stages of misschien door een eerste of tweede dienstverband na je afstuderen.

Jij bent in staat om de klantvraag te begrijpen en een passende oplossing te bieden op basis van onze software producten. Jij slaat een brug tussen gebruikersbehoefte en functionele mogelijkheden van onze softwareoplossing door te schakelen met onze klant en de softwareontwikkelaars en consultants (jouw collega’s).

Jouw werkwijze is accuraat en je bent in staat om in correct Nederlands (en soms in het Engels) te communiceren zowel mondeling als schriftelijk. Als laatste ben jij TOV! Toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend.

Jouw functie:

Als Support consultant help je onze klanten door vragen te beantwoorden en dagelijkse beheerwerkzaamheden uit te voeren. De diversiteit aan producten en diensten maakt deze functie zeer uitdagend en afwisselend!

Ongeacht de aard van het probleem weet jij door goed te luisteren, kritische vragen te stellen en de juiste prioriteiten te stellen. Je weet wat de klant nodig heeft en hoe je hem kunt helpen. Bij al je werkzaamheden speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol. 
In deze functie geef je invulling aan de eerste- en tweedelijns support. In de eerste lijn handel je alle binnengekomen meldingen af. In de tweede lijn draai je mee op complexere en uitdagende IT vraagstukken. 

Wat vragen wij van een Support Consultant?

  • Je hebt een MBO 4 diploma in de richting van bijvoorbeeld ICT- Beheerder of Netwerk en Mediabeheer
  • Door de stages die je hebt afgerond of misschien een eerste baan die je hebt gehad, heb je enige werkervaring opgedaan
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt kennis van recente IT technologieën zoals o.a. Windows 2012 R2, Hyper-V, VMware/ESX, SQL-server
  • Je bent proactief en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent enthousiast, hebt een goede drive en ambitie
  • Je bent loyaal, communicatief vaardig en proactief
  • MCSA/MCSE gecertificeerd is een pre
  • Heb je naast dit alles óók nog kennis van TOPdesk? Fantastisch!

Wat heeft Vicrea jou te bieden?

  • Een uitdagende en dynamische functie bij een goed werkgever, waarin je jouw talenten optimaal kunt ontwikkelen en je de mogelijkheid krijgt om actief mee te werken aan de verdere ontwikkeling van Vicrea.
  • Een aansprekende functie waarin je zowel zelfstandig als in teamverband werkt en waar eigen inbreng zeer gewaardeerd wordt.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. dertiende maand, goede pensioenregeling en een mobiele telefoon.
  •  Een innovatieve en motiverende omgeving met ‘creative minds’ die op dynamische wijze invulling geven aan hun werkdag.
  • Een functie voor 40 uur met als standplaats Amersfoort.

Jody Busby

HR Adviseur

T +31(0)622 85 05 86
E HR@Vicrea.nl