Mijn Vicrea: productinformatie en service

Optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden van onze producten, daar gaat het om. Onze professionels staan voor u klaar met praktische tips of wanneer er onverhoopt iets mis gaat.

1. Productinformatie

Op veel vragen kunt u zelf het antwoord vinden in het kennissysteem. Log in en vind downloads van de software, handleidingen en veel gestelde vragen (FAQ. ) Bekijk in de roadmap 2017- 2018 welke functionaliteiten worden toegevoegd in de volgende releases.

INLOGGEN IN SELF SERVICEDESK

2. Melding doen

Heeft u in ons producthandboek uw antwoord niet gevonden? Heeft u een wijzigingsverzoek, bug, klacht of storing? Wilt u een dienst aanvragen? Maak dan een melding via het Support portal. Wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw melding.

Inloggen in Self Servicedesk

3. Direct contact

Als u haast heeft, uw probleem direct opgelost moet worden of uw verzoek lastig is te omschrijven, neem dan contact met ons op via +31 (0)88 5004646 of stuur een e-mail naar support@vicrea.nl. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.

V-CREAte Let's share

Gebruikersforum

Voor gebruikers van Vicrea's Neuron Stelsel Registratie, het Neuron Integratie Platfom, Stroomlijn en FME is er het forum V-create. Binnen deze omgeving kunt u informatie uitwisselen met collega gebruikers, feedback geven aan onze productontwikkelaars en deelnemen aan discussies.

  • Contact met collega Neuron- en FME gebruikers en specialisten
  • Testresultaten uitwisselen
  • Prioriteiten productontwikkeling aangeven
  • Informatie over toepassingen, tips en ervaringen met elkaar delen

 

 

 

Inloggen


<<  ACTUEEL: prioriteiten ontwikkeling Stroomlijn  - Co creatie BAG GEO koppelvlak - Releasepresentatie NIP >>

<?= $cp->employee_name; ?> <?= $cp->employee_surname; ?>

Joost Noordermeer
Teammanager Support

<?= $cp->employee_name; ?> <?= $cp->employee_surname; ?>

Shannon van Pelt
Support engineer

<?= $cp->employee_name; ?> <?= $cp->employee_surname; ?>

Gert de Haan
Technisch Applicatiebeheerder