Mijn Vicrea: productinformatie en service

Optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden van onze producten, daar gaat het om. Onze professionals staan voor u klaar met praktische tips of wanneer er onverhoopt iets mis gaat.

1. Productinformatie

Op veel vragen kunt u zelf het antwoord vinden in het kennissysteem. Log in en vind downloads van de software, handleidingen en veel gestelde vragen (FAQ. ) Bekijk in de roadmap 2017- 2018 welke functionaliteiten worden toegevoegd in de volgende releases.

INLOGGEN IN SELF SERVICEDESK

2. Melding doen

Heeft u in ons producthandboek uw antwoord niet gevonden? Heeft u een wijzigingsverzoek, bug, klacht of storing? Wilt u een dienst aanvragen? Maak dan een melding via het Support portal. Wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw melding.

Inloggen in Self Servicedesk

3. Direct contact

Als u haast heeft, uw probleem direct opgelost moet worden of uw verzoek lastig is te omschrijven, neem dan contact met ons op via +31 (0)88 5004646 of stuur een e-mail naar support@vicrea.nl. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.